hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم| نصب و راه اندازی دوربین‌های ثبت تخلف سرعت در ۱۸ نقطه شهر

قم| نصب و راه اندازی دوربین‌های ثبت تخلف سرعت در ۱۸ نقطه شهر

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از نصب و راه اندازی دوربین‌های ثبت تخلف سرعت در ۱۸ نقطه شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، علی نیک با اشاره به اقدامات سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم در راستای کنترل ترافیک در شهر و تنظیم عبور و مرور شهری، اظهار کرد: طبق برنامه ‌ریزی صورت پذیرفته، اقدامات لازم در راستای مدیریت تردد و کنترل ترافیک در معابر اصلی شهر و نقاط حادثه‌خیر صورت پذیرفته است.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم افزود: از جمله اقدامات انجام شده در این حوزه می‌توان به نصب و راه اندازی دوربین‌های ثبت تخلف سرعت در بلوار عماریاسر(۳ نقطه، ۶ دروازه)، بلوار پیامبر اعظم(۳ نقطه، ۶ دروازه)، بلوار غدیر(۵ نقطه، ۶ دروازه)، بلوار خداکرم(۲ نقطه، ۴ دروازه)، بلوار خلیج فارس(۲ نقطه، ۴ دروازه)، بلوار آیت الله بروجردی(۳ نقطه، ۶ دروازه) اشاره کرد.

نیک با تاکید بر اینکه نصب سخت افزاری تجهیزات انجام پذیرفته است، خاطرنشان کرد: پس از برقراری لینک ارتباطی، نسبت به تست کنترل و اخذ کد اجراییات پلیس اقدام خواهد شد و نصب و راه اندازی نرم افزارهای مربوطه نیز در دست اقدام است.

وی گفت: با عنایت به مصوبات کمیته ایمنی حمل و نقل و نامه سازمان حمل و نقل و ترافیک در خصوص اقدامات اولیه جهت راه اندازی دوربین های ثبت تخلف، نصب تابلوهای اعلام محدودیت سرعت برابر مصوبات در شوارع مختلف اقدام شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد